***

Ma simt confuza. Intr-o stare de plutire continua .O dezordine in lista de prioritati. Datorita lui Pana am descopert ca punkul e chiar mijto. Te simti mai bn. Are un ritm…aparte, energic. Ms Pana.:)

Acum cateva ore ma simteam ceva de genu:”fgjdsklgbfsahfgvstyfasdhnflkg sdf  fgfccwfo wrfugf wfgwfcdsjvfudsagfsdvfsdag cfuysa”. Acum imi e mai bine. 🙂

Crize de personalitate. Duel intre palma dreapta si palma stanga(tu cu tine, tu cu ceilalti). Asa sunt eu. Dau mai mult decat vreau si cu strangere de inima. Asa spun mainile mele despre mine. Si sunt de acord cu ele.

Nu e vorba de „dat” aici. Nici de generozitate. E vorba de a ajuta. Sunt o persoana care tine foarte mult la timpul ei liber, pe care consider ca ar terbui sa-l dedic in totalitate relaxarii. Asa sunt toti taurii. Firi comode care se axeaza pe partea materiala. Nu e de mirare ca mana mea stanga spune ca ma voi marita din interes. Nu contrazic dar am dreptul sa sper si de asta nici nu aprob:)).

***

Unii nu inteleg ca odata cu varsta vin si resonsabilitatile. Vreau sa va spun ca eu mi-am dat seama de acest lucru. Inca mai astept ca altii sa realizeze ca odata cu responsabilitatile vin si drepturile.

***

Era o melodie…”gandul imi zboara la tine…”etc etc. Nu mai stiu cine o canta. Dar orice melodie as asculta, asta imi vine in minte. Odata cu confuzia mai sus mentionata vad ca vine si starea de melancolie adecvata. Tin minte ca mai demult, melancolia era starea care ma caracteriza. Acum nu prea. Si ma enerveaza. Ma simt molesita si buna de nimic. Exista ceva contra melancoliei? In afara de energizante sau orice altceva care ingrasa?:)

***

cya folks. Ma duc sa scap de melancolie:)). Recte ies afara cu fratimiu:>:>

Later Edit: si sa imi explice si mie careva de ce mai mereu scriu „mia” in loc de „mai”:|…va implor

