Am inteles nevoia unor barbati de a-si schimba sexul.Gay deja nu se mia refera la persoane gay.

Gay mai nou poate di luat drept sinonim pt invechit, iesit din comun, „nu pe placul meu” s.a.m.d.

Dar nu despre asta vroaim sa vorbesc. Am citit despre „yuupy.ro” pe site-ul cristinei(lene sa pun link) si, am zis-de ce nu- sa intru si eu sa vad. Only for men-„nu zau”. Cat de „real men” tre sa fi ca sa…

Va rog…fiti seriosi. Merge sa te joci acasa machindu-l pe tati si zicand:

-„Vai tati , de ce ai genele si buzle asa de mari”

-„Ca sa-ti bati tu joc de mine , plod!”

-„Dar tati, tati! Iesi asa cu mine pe strada?”
-„Evident ca NU. Ma crezi gay?”

-„Dar taaaaati! uite ce zice Jeff Wemyss”

=))))))))))))))

Maine-poimaine Rocky o sa apara cu o poseta Vuiton sau ceva de genul asta.Ah si trebuie eaparat sa stiti ce camasa sa purtati:)).

L.E.: FFS DE CE SCRIU „MIA” IN LOC DE „MAI”:((

