Mi-am amintit de acest afis cand mergeam pe strada cu fratele meu. Toti spun ca sunt mama lui, din cauza diferentei mari de varsta. Dar dragilor, desi sunt 14 ani la mijloc, NU este copilul meu. Eu NU am copii. Punct.:)) Dragi doamne batrane care faceti piata la 11 si dragi domni betzi care umblati cu 102, NU AM COPIL. Asa:D.

Am vazut acel afis in geamul unei scoli din Predeal cand am fost in cantnament. Am ramas impresionata de adevarul surprins in aceasta propozitie. Si sititi ca daca o persoana face avort dupa saptamana a 16-a de sarcina, e caz de puscarie. Dar daca acea copila nu stie ca e insarcinata. Poate ca unii si-au dat deja seama, dar este cazul fetitei de 11 ani din Neamt.

M-as pune in locul fetitei. Am 11 ani si o sa am un copil. Sunt in clasa a 4-a, debea stiu sa scriu si sa citesc si o sa am un copil. O sa fiu legata de el toata viata.

Ce crud suna:”copiii cu copii”. Mi se face pielea de gaina. Stu ca se zvoneste ca ar fi fost si vina fetitei dar nu asta vreau sa am in vedere.

Copii. Stiati ca potrivit unui raport UNICEF publicat in 2007, aproximativ 400 de milioane de copii care au  pana in 18 ani sufera de subnutritie. Peste 60% dintrei acestia au varste de pana la cinci ani si traiesc in zece tari. Zece milioane de copii sub cinci ani din tarile in curs de dezvoltare au murit. Subnutritia si bolile  conexe au facut peste 60% dintre aceste victime. Unul din patru copii din statele  sarace sufera din cauza lipsei unei alimentatii adecvate.

Noi abea asteptam 1 iunie ca sa avem zi libera la scoala. Dar 1 iunie inseamna mult mai mult. E ziua in care toti copii ar trebui sa fie fericiti. Nu trebuie sa va uitati in Africa. Uitati-va la coltu’ strazii. Sau in familiile in care copii au copii. Cu ce sa il creasca? E drept ca fetele se pot marita in urma unui test psihologic inca de la 16 ani. Dar nu e corect.

Oricum, copii din ziua de azi, nu sufera numai de lipsa de mancare. La polul opus fata de statele sarace, populatia tarilor dezvoltate este afectata de obezitate. 117 milioane de copii din lume sufera de maladia care ameninta sa capete caracter epidemic. In statele UE, se inregistreaza 400.000 de cazuri noi anual in randul copiilor, iar cea mai afectata este Marea Britanie, unde peste un sfert dintre micuti sunt supraponderali.

Unii au prea mult, altii au prea putin. Groaznic.

COPII, NU FACETI COPII! COPILARIA ESTE SINGURUL PARADIS PIERDUT.

