Cum se face ca de fiecare data cand nu imi merge ceva in casa(telefon, frigider, net s.a.m.d) mereu e vina mea. Deci am luat ca tot omu caruia ii plac lucrurile gratis, un telefon din acela de la real. L-am dus pe al bunicii vechi, cu disc. Si logic. Nu e nebun sa mearga dim prima. Am stat asa cam… 2 saptamani A sunat mama la depanare. Vin aia pe la 13:00. Asa ca sa il trezeasca pe fratimiu din somn si sa imi strice complet ziua. Ii tin oleaca la usa pt a ma imbraca eventual.

Taie aia 3 metri de cablu, umbla la orice numai la telefon nu, si PAC-PAC->functioneaza. Nu imi explic cum functiona cel vechi cu tot cu aia 3 metri de cablu in plus.

Asa mi se intampla de fiecare data. Asa a fost si cu tv-ul. A, da. Si ati observat ca mereu depanatorilor le raman suruburi in mana? Eu ma sperii cand vad asta. Doar nu erau acolo de decor?

***

Cristina can’t Snitel this \m/d[^_^]b\m/

Pentru ca din punctul ei de vedere n-ai cum sa snitel un snitel. Dar eu am gasit modalitatea sa sniteli un snitel. Iei un snitel(sau daca esti scotian, imprumuti). il dai prin carne, pe care o dai prin ou si toate alea pt snitel si apoi faci un snitel snitelat. Pofta buna!

***

De ce lu fratimiu ii place „oraselu lenes”?:| e cel mai naspa desen. V-ati uitat vreodata la oraselu lenes? Eu da. Cu toate astea binecuvantez desenu pt ca Stefan nici nu respira cand se difuzeaza:)). Cu ocazia asta am timp sa scriu si eu postul asta:)).

***

Merci Alex (nu Alecs) pentru melodi. Una dintre ele si cea mai frumoasa:

