Deci sunt cateva probleme care ne privesc pe tot si de care ne izbim zi de zi.

1. Ce faci daca este vineri si ti s-a spart un furtun de la wc?

Stiti, unii au wc-uri la care se trage apa. Acu ceva(multa) vreme  plecam la Cernavoda intr-un turneu. Inainte sa plec, nu stiu ce mi-a venit mie sa umblu la bazin. Il scot, pun ceva in el, apoi il pun la loc. Mult ma enerveaza obiectele astea „meid in ciaina” pt ca pur si simplu, fara sa-i fac nimic, s-a rupt furtunul de alimentare cu apa. Si da, m-am inundat toata baia. Si eu trebuia sa plec sa nu pierd masina. Si mama dormea. Si ERA VINERI. Si am oprit apa in toata casa.:|

2. Ce faci cand ai diaree si wc-u e ocupat?

Probabil vi s-a mai intamplat asta. Sau tot asa si cu „Vreau sa fac dus dar cineva a adormit in baie”. Solutia cea mai comoda este sa te pui din timp bine cu vecinii. E foarte bine sa ai vecini in cazu asta. E mai rau sa ai vecini cand faci gratar.:))

3.Ce faci cand esti gol pusca in casa, suna la usa,  suna interfonu, suna fixu si mobilu?

Pai, teoretic e foarte simplu.

Pentru cel de la usa: „Daca ai de dat bani, asteapta! Daca ai de cerut, nu-i nimeni acasa”

Pentru cel de la interfon:”te uiti pe geam sa vezi cine e in timp ce vorbesti la mobil”

Pentru cel de lamobil:”Te sun eu imediat”

Pentru cel de lafix:vb

(in colaborare cu alex de la constanta:))…o sa ma mai gandesc si pt un later edit)

