E exact 08:04 cand incep sa scriu acest articol. M-am trezit la 06:00 cu speranta ca mama a vorbit deja cu o colega de-a ei sa ma duc la analize.

Dar stati sa va spun de la inceput. Daca nu fac anumite analize(HL , Thymol, calcemie, colesterol,glicemie,urina, rx pulmonar ,VSH, TGO-TGP. VDRL) nu pot sa pun viza, deci nu pot juca.

O sa incerc sa pun frau gandurilor mele in ceea ce priveste mai noua corectitudine a doctorilor/asistentilor din Romania/Galati…sau pur si simplu a medicului meu de familie. De cativa ani incoace nu am intampinat probleme cu obtinerea trimiterii dar acum”Esti sanatoasa, faci sport de placere, nu-ti dau trimitere. Urmatorul!”(asta dupa ce am fost prima in cabinet si am asteptat 2 ore ca tot veneau femei cu moldamin si copchii nou-nascuti).

Acum e 08:10. N-am mancat nimic de aseara. Mi-e foame si mi-e sete. Dar trebuie sa astept sa se faca 08:30 sa VORBEASCA mama ca POATE as putea sa fac analizele azi. Pana la laboratotu ala mai fac 20 de minute cu maxi taxi. Pana in statie mai fac 5 minute. MI-E FOAME si MI-E SETE.:((

Fix acum a trebuit sa o paleasca pe asistenta aia corectitudinea. Si cand i-am spus ca nici nu am facut analizele de la stat->”Erai programata atunci”. Si cand ma gandesc ca unele colege, chiar daca nu au avut trimitere pentru toate cele mentionate mai sus, totusi au avut pentru cateva. Ah doamne:|.

Noi sa fim sanatosi si sa avem analizele pana miercuri, ca in rest e bine.

A.Da. Si mai am si 3 carti de prezentat la romana. Mai bine venea apocalipsa, sincer. Da si asa cica vine in 2012. Da pana atunci mai am timp sa iau 423142 de „4” la romana pentru proiecte neterminate.

