Deci a inceput scoala:-?. Totul este exact asa cum ma asteptam. Puteti sa-mi spuneti ca sunt varianta noua a lui Nostradamus. Nimic nou pe frontul de vest in afara faptului ca nu mai am aceeasi profesoara de franceza. Cum spunea un coleg de-al meu, inainte de franceza o sa mergem la baie si o sa facem 10 minute „hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh” sa ne treaca pofta de zis h. Pentru ca h=2.

Sau, dupa sfatul meu, luam …mai multe corectoare si stergem de pe cartea de franceza toate h-urile pentru a nu avea intentia de a le pronunta.
Cica de anu asta facem antreprenoiala. Nu stiu cu ce se mananca dar cica profesoara nu ne invoieste de la ore. Deci nu prea o sa-mi placa.

La desen iar ne-a schimbat profa. Dar am desenul ultima ora vineri. Deci cred ca se subantelege.

Ora de psihologie pauza o sa fie exact cum o stim.

diriga spunand orarul:

„bla bla bla Psihologie..”

eu:”pauza”

clasa:”haha=))”

diriga”sa vezi ce pauza-ti dau lucia”

:))

Teoretic vorbind trebuie sa ma apuc si de proiectu ala la romana.

De publicat cred ca o sa mai public enunturile la teme ca sa ma ajutati sa rezolv. In rest…bafta:))

