…dezamagita de faptul ca cineva poate sa-si bata joc in asemenea hal de munca unor copii. Daca la nivelu asta sunt dispute de interese, ma cac pe el de joc. Da. O echipa a avut amabilitatea sa cumpere meciul cu noi(ce vedete ne simtim) si am avut onoarea sa jucam final de meci in 2 +portarul. Nu iti da fault la tragere din spate si iti da pasiv dupa 3 pase. L-am cam stresat in ziua aia pe razvan cu nervii mei si pe calea asta imi cer scuze.

Revenind la partile amuzante..dialoguri:

Profa:”Bai Nicu, unde e restaurantu?”

Soferu:”nu stiu, pana la sala m-a dus GPS-ul..dar de aici..”

Profa:”Ma cac pe GPS-ul tau. Ia-ti altul!”

NOI:”GPS-UL ERA IRINA DOAMNA”

hahaha:))

Din seria „farse la telefon ca nu avem ce face”.

c:”ce urat esti mah”
a:”Uita-te in oglinda apoi vb”

c:”tu cand te uiti in oglinda vezi o frumosete…Eu ma sperii”

a:…

noi:”fata da esti proasta ratu”=)))))))))))

Roxana:”Luci, da-mi ben gay-ul:”

Eu:” Sa mor io. Nu e la mine. Cauta daca vrei. L-am dat lu Alex in sala sus si nu stiu apoi.”

Alex:”E in geanta lu Luci”

Roxana:”Bai Luci nu esti sanatoasa!”

Cta:”cenzurat

Gl:  liniste

Cta:”cenzurat

Gl:  liniste

Cta:”cenzurat

Gl:  liniste

Cta:”cenzurat

Gl: Domnule profesor(catre profu de la cta) puteti sa le spuneti fetelor sa faca liniste? Vrem sa dormim.

Profu:Bine, o sa tac.

Gl:Nu dumneavoastra, fetele!

Profu:o sa le zic.

(trebuie mentionat ca noi am inceput cearta, fara sa ne dam seama. De fapt, eu dormeam.(de fapt scriam mesaje si dadeam bipuri)Tembelele astea ale mele tipau.:D)

Rezultatele sunt la pagina cu „rezultate turneu” si puteti comenta aici daca e ceva.

Acum e prea tarziu sa scriu tot. Maine o sa bag un „Later Edit”

NB:*

