Ma simt bine ca in sfarsit m-am incumetat sa REinstalez  Y!M si acum pot primi fisiere fara sa mai pice netul. Deci rog pe Jokker sa imi umple lista de Winamp. Merci:))

***

Ma simt bine ca este 10:27 si eu stau acasa VINEREA.:D

***

Ma uitam acum pe la posturile mele mai vechi incercand sa imi dauc aminte ce prostii puteam sa debitez(si inca mai fac acest lucru din cate observati) si m-am hotarat: Intentionez sa continuu seria de „Treburi …murdare”(ceea ce am am vrut de la inceput dar din lipsa de idei… sau din cauza faptului ca pur si simplu am uitat nu am mai scris. Deci tumatorul post [sau oricum in curand] o sa fie”Treburi…murdare 3”)

***

In alta ordine de idei, ii multumesc lui Razvan (dar cu ajutorul si la cererea Cristinei ) pt ajutor cu boxul. Il facusem sa mearga candva si eu. Dar cand am schimbat tema, nu mai mergea sa fie albastru si am zis sa il fac negru(mare greseala). Mergea…puteam sa uploadez. Dar geniul meu creator nu poate sa se abtina sa nu strice MACAR un lucru pe zi cum Manea daca se ducea la Balcaniada lua MACAR aur=))

***

Cum mah sa pui mata(nu ma-ta) in masina de spalat s sa pui pe storcator?=)) Aurica noastra e geniala

***

Sambata joaca junioarele 1 de la CSS Galati cu Junioarele 1 de la css sau lps constanta(nici acum nu stiu ce sunt ele de fapt. Le uram succes:D

***

