„Ce faci” este , dupa cum am promis, ceva gen „treburi murdare”…but jumbo style:>

1: Ce faci cand te plictisesti de usa ta?

N.S.(normal): Astepti primul salariu, pentru a iti putea schimba usa.

J.S.(JUMBO): Sari ca turbatu in usa (si cu gabaritul tau de jumbo) pana ce o distrugi apoi iti pui vecinii sa faca cheta sa iti cumpere usa pe ca lor nu le convin lucrurile care ies cin casa ta de jumbo.

2: Ce faci cand clubul tau de jumbo iti cere sa aduci membri noi?

N.S.: Wtf?jumbo? habar n-am:-??

J.S.:Pai mai iau doi jumbo cu mine si ma duc la prima sala de jumbo in devenire(culturism), le fac alora o demonstratie de real jumbo si pac-pac mai am in club vreo 3-4 jumbo. Dar logic ca eu raman jumbo sef:D

3:Ce faci cand te agati in trandafiri?(asta e cu dedicatie)

N.s.: Te ingrijesti, pui rivanol ceva

JS: Faci ca viteazu de domnu in cauza si lasi sa curga sange de lene sa te speli.

4.: Ce faci cand vezi un jumbo mai jumbo decat tine?

N.S.: Imi explica s mie cineva ce inseamna jumbo?….va rog?:-SS

j.s: Nu exista jumbo mai jumbo decat alt jumbo. In fratia noastra jumbo suntem toti egali. Dar in cazu cand dau de un jumbo mai putin jumbo se schimba placa.

5:Ce faci cand ramai fara alune?

N.S.: Lol? Dec e tocmai alune?

j.s.: Un jumbo adevarat nu poate trai fara alune deoarece zeul jumbo are forma de elefant(Jumbo) si Zeul jumbo nu ne lasa sa mai ramanem in clubul jumbo daca nu mai avem alune. Este fizic imposibil sa ramanem fara alune. E ca s icum am ramane fara steroizi.(LA NAIBA)

(jumbo=masiv, elefantzesc , in inchipuirea mea ceva gen culturisti

pentru jokker, ca sa isi dea seama despre ce e vorba, el e jumbo:

)

***

Deconectandu-ne de „jumbo” revenim la lumea reala. Mi-a povestit Alina ca la ea in clasa, cineva ,fiind pus sa construiasca un basm,  a realizat ceva de genul:” Era  o fata X care nu avea batz si a plecat in padure sa caute. „ Fata respectiva este pusa sa treaca prin niste probe sa ajunga la batul de aur. Ea ramane captiva in tara spanilor si devine sluga lor. Dar ei nu ii parea rau deoarece ei aveau mult lemn.” Totul se termina cu stralucita concluzie a profesoarei ei:”Cine n-are bat sa-si cumpere”

