Unii ar zice ca e dragostea…dar nu! Va inselat!

In ultimele zile a fost relativ destul de bine(la vreme ma refer) in afara de luni cand a plouat si FIX atunci am nimerit si -eu sa ma duc la scoala doar in sacou si camasa. Cel mai prost lucru pt ca acum stau si bolesc si weekendu asta e turneu la Braila. O sa imi fac abonament la (Fervex si Nurofen) pastile pentru raceala.

In fond, boala asta e o tampenie. Pur si simplu m-am saturat sa tot racesc de 16 ani jumate incoace. La naiba!

Nu sunt nici in stare sa scriu.

***

Fratele meu cred ca o sa dea ECDL inaintea mea. Deci deja nu mai suport. Cand stau la calculator sta in bratele mele si mereu da click prin clasicul  sau „Apasa pe buton”,”Clik, clik(aratand catre Mozila sau Notepad)”. Dar nu iti spun ca aseara mi-a stricat setarile le la conexiunea de la net Si naiba mai stia sa le faca iar:|. Tot incercam eu pe acolo dar…nimic. Apoi m-am enervat si nu am mai intrat(desi as fi vrut sa intru sa vorbesc pe mess cu cineva). Dar daca Stefan(fratele meu de 2ANI JUMA )nu a vrut sa intru, cine sunt eu sa ma impotrivesc?

Azi dimineata nu stiu cum am facut de am rezolvat problema de ma zgarii de ochi ca nu imi venise ideea aia aseara. ~x(

Dar nu e nimic.:))

***

Acum Muzica

***

C’est finie la comedie.

***

