1Deci anu’ asta o sa fie de cacao. Balul bobocilor nu se tine decat intre clasele de a 9-a si o clasa de a 12-a(cea organizatoare). Ce urat din partea lor. Fac ceva pe  balurile lor.

2 Am auzis, deci e zvon, deci nu luati in considerare, ca Sarbatorile Galatiului nu vor mai fi cum au fost din cauza nu-stiu-carei campanii electorale sau ceva de genul. Nu vor mai inchide strada Bralei si se vor tine doar concerte la Elice si la Casa de Cultura si caruselele din micro 19. Eu una abea asteptam sa beau vin fiert si sa ma plimb pe strada, sa fluier, sa etc. Dar si asta s-a dus.

3 Cica vine testu la fizica. Copiii, luati 2. Voi ati inteles? Eu am inteles…

4 Cica aduc rezultatele la bio. Copiii, luati 2. Voi ati inteles? Eu am inteles…

Uh, momente ca astea ma fac sa vreau sa ma mut:))

