O sa vorbesc la modul general desi celor carora le-am povestit o sa isi dea seama despre ce este vorba.

Sa luam una bucata profesor in general. App, profesorii nu trebuiau sa dea un test psihologic?

Sau nu, sa incep altfel.

Care dintre voi stie (sau s-a gandit vreodata) ce inseamna de fapt copil. Si aici nu ma refer la partea aia a vietii in care iti incepi drumu, neinitiat, etc. Frate, pana la 18 ani, LEGEA spune ca esti minor->copil. (ca unii isi termina copilaria la 12 ani nu e vina mea). A fi copil nu inseamna sa nu ai personalitate, dragi adulti. A fi copil inseamna sa primesti sprijin ca mai apoi sa ofeti. E o lege a balansului. Cum e in afaceri: cumperi si vinzi. Poate o iau cam material dar, in genere, asa este.

Da frate, e un post de om frustrat caruia nu ii convine. Si stiu ca nici voua nu va convine. Dar la mine nu este vorba de sistem, de Romania, sau de faptu ca e coada la farmacie la compensate. Eu am persoane fixe pe care nu le mai suportsi carora le-as spune multe dar am respect. Sunt o oala cu capac sub presiune. Mi-a ajuns si cred ca nu numai mie. Avem si noi ceva de spus nu numai in „da, mama fac asta”, „da doamna profesoara, puneti-mi 2”, „stiu ca nu va intereseaza ca am 32 de ore pe saptamana si inca multe materii pe langa a dumneavoastra”, „stiu ca am gresit si stiu ca trebuie sa imi dau singura seama cum sa corectez, chiar daca nu imi aratati dumneavoastra”.

