Da dragii mei.

Deci am venit acasa(stiu ca nu e frumos sa incepi cu „deci” sar am facut asta intentionat).

Am vent acasa dupa cel mai nereusit turneu de cand m-am apucat de handbal. Nu intrebati. Nici nu mai postez rezultatele la cati nervi am.

Am de raspuns la leapsa de la Necunoscut. De ce iubim barbatii/baietii?

Draga necunoscut: Cine a zis ca ii iubim? Ii iubim daca au Ferrari, vila, Microsoft Corporation.Bine. Glumeam.

Ii iubim pentru ca asa a zis Iisus: „sa dam Cezarului ce-i al Cezarului” si cum Eva il iubea pe Adam pentru ca el era singurul pe care il putea iubi, asa si fetele gasesc un Singur baiat pentru ele, unul singur pe care il pot intelege si caruia se pot confesa. As putea scrie multe pe tema asta. Ii iubim sau putem avea doar impresia ca ii iubim. Avem nevoie de atentie si il iubim pe cel ce ne-=o ofera din abundenta. Sau din contra! Iubim pe cel ce nu se lasa asa de usor iubit si totusi iti lasa o usa deschisa:> E o intreaba filosofie:D

Leapsa mai departe la Cristina si Razvan

2. Apoi am primit de la Alecs :”brandurile mele preferate”.

untitled

