Ieri a fost meci cu scoala contra Sfanta Maria. Ma rog, nu e meci despre care trebuie sa notez aici dar, altceva e amuzant. Trebuia sa inceapa la 1. Logic, am plecat de la scoala de la 11 ca doar nu o sa stau la chimie si fizica;)). Ma rog. Inaintea noastra aveau antrnament cei de la CSU Metal Galati:X Ce simpatic e portaru de rezerva adica al 2-lea din cei 3:D. (Oricum are totusi niste ani. Ramanem cu picioarele pe pamant)
Asaaaa..bun. Se face 1. Iesim pe teren incepem sa ne jucam pt ca profu nu ajunsese. Ma cheama profa de la SF Maria:

Profa: Lucia, hai totusi nu va incalziti oleaca ca nu aveti nevoie de mult antrenament sa jucati doar.

Eu: Da doamna. Vorbesc cu fetele sa dam drumu la incalzire.

Ne incalzim. Singure. Nu ca si-ar da cineva interesu pt noi . Ca deh, e ultimu an cand putem merge mai departe sau cand mai facem echipa de handbal cred. Nu de alta da’ de la anu’ pleaca Paula si Sanziana si… nu mai vine nimeni si… degeaba. La anu intra si LPS in competitie.(LPS= Liceu cu Program Sportiv, adica locu ala unde se fac sporturi de performanta si unde aia se antreneaza zilnic si pe care nu ii poate[logic si analogic] vreo alta echipa bate).

Mno asa, ma scuzati, deviez de la subiect.

Intra cand incepe meciu profu meu in sala. Si i-o trantesc direct

Eu: Stim ca nu facem antrenamente ca aia de la baschet(adica zilnic) si nu pierdem asa des ca ei, stim ca avem doar o minge si totusi batem tot dar macar onorati-ne cu prezenta!

El: Oh, ma scuzati, am stat la semafor!

Alexandra: O ora si ceva la semafor?

Nu o sa ii intelg niciodata cum sa anunti pe toti „Fi atent! Maine meciu e la 1!” Si tu sa ajungi la 2.Intr-un cuvant:”Eciudat   „(sta doar asa, ca sa iasa un cuvant:D)



Si cum sa va zic, am uitat sa va spun despre Constanta. Vreau sa spun ca da, am pierdut. Asta e. Arbitraju in afara de meciu cu Constanta in care nu au dat niste faze, a fost destul de bun(desi nu ma asteptam.

In schimb pot sa ma declar deplin multumita de cazare si masa. Am stat la Tomis(hotel sportiv) si am mancat la restaurant. Am stat cu cei de la juniori 2 pe care tin sa ii felicit pt victorii(mai ales pt cea cu Constanta). Singurul lucru care a ramas la fel de urat, naspa, nasol, (cautati pe dexonline alte cuvinte asemantoare) este sala. Sala, spre bucuria mea nu a mai inghetat dar tot se dezlipeau caucioacele alea de pe jos si iti era frica sa te arunci. C’est la vie.

Dar…dar…dar si iarasi dar. Urmatoru turneu e acasa:> Asa ca feriti-va ca vine Galatiu:> Mereu cand vin astia la noi prind serbarile orasului adica prind caruselele din Micro 19. Ce-or fi zicand. Astea au tot timpu caruselele acolo:)). Da mah:> stau tot anu la noi si pentru clientii fideli e gratis de 3 ori pe saptamana:>

Am mers in Tomis Mall si mi-m luat pixuri:> PIX PIX PIX PIX :X. Am o manie pt pixuri. Chiar daca li se termina pasta nu le arunc:(:D. Ca si pt pusculitele pline:D Cand imi iau o pusculita nu ma las pana nu o umplu:D:>

untitled1Tin sa mentionez ca porcul e plin cu bani vechi iar cufarul si cainele cu bani noi. Ma rog. Mai am de lucrat la cufar ca nu e plin:D

Cand o sa gasesc si celelalte pixuri o sa le pun aici:D


.
.
.
.
.
.
.
Si acest spatiu e tot al meu\:D/
.
.


Asa. Ce are toata lumea de face poze la ochi? Nu stiti ce e ala un ochi? N-ati mai vazut ochi?( pe Google)

Mno stati mai asa:D

untitled2

Cam asa ceva, fratilor:D

