Avem anumite probleme tehnice in ultimul timp. Se pare ca NU MAI AM NET ACASA:((. Nici nu se stie daca o sa mai am deci blogul asta ,Doamne iarta-ma, nu stiu ce o sa se intample cu el. Dar o sa mai scriu de la info sper. Acum profa dicteaza si eu cica scriu in noptepad textul si o sa mi-l trimit pe mail. Mda…bine…si de pe mail acasa o sa il citesc pe limba. Va spun sa nu radeti de un om fara net pt ca este crunt si va zic ca iti vine o factura la telefon imensa.

 

Acum ce am mai facut de cand nu mai am contact cu restul tarii:

Pai Am dat tezele si mi-a prins bine lipsa de net pentru ca am reusit sa iau mai mult e 4. Am mers la olimpiada de romana si am reusit sa trec cu 94 din 120(ceea ce a implicat in mod direct si un 10 in teza la romana fara sa dau teza.).

acum 2 ore am dat teza la chimie si por sa zic ca a fost acceptabil. Numai ca o ora intraga eu citeam 2,64 si nu 26,4 si imi dadea in loc de 3 0,21. Foarte amuzant….NOT!. La mate am bulit teza in stil ostil.Nu vreau sa imi mai amintesc de ea deci nu ma interbati.

/*Moment melancolic: Vreau sa zic ca imi e tare dor de voi si imi e tare dor sa scriu pe blog si imi e tare dor sa iau tema la romana gata facuta. Imi e dor sa imi faca Necunoscut diplome, mi-e dor sa ma bata Razvan la table…si de Alecs..:))*/

Daca cumva Alex de la constanta citeste postu asta sa imi dea un bip sau mesaj cu txt”eu sunt” ca nu mai am nr lui de telefon:|…iar…Ce sa fac mai Alex daca telefonu meu nu iti vrea numarul:)).

Am o veste draguta ca CSS Constanta s-a retras definitiv din competite. Deci vineri pot sa dorm dimineata:X

Vine turneul acasa si poate poate aici castigam:)). S-ar putea sa ne dea la TV Galati deci cei din zona fiti pe faza.

