Asta e postul „unu la un milion de ani”. Hmmm…is iar la info si se face corectarea tezelor.

Hey…S-a intamplat ceva ce mi-a facut foarte mare placere.Da, am batut Slobozia si Buzaul in turneu acasa si „da”, a venit mosu’ cu adidasi de sala dar nu aia pe care mi i-am dorit.

Nu cred ca o sa mai am ocazia deci va urez din start „La multi ani !” si „Craciun Fericit!” pt ca netu se pare ca nu o sa prea fie sau o sa lipseasca cu desavarsire de pe lista celor trebuitoare mie. Ma rog, nu neaparat trebuitoare cat disponibile. O sa am asa mai mult timp sa lurez la romana dar fara net e si asta greu.

Profa urla „deschideti excel!”

noi”doamna e joi!”

profa”bine, nu deschideti excel”

:|…da foarte clar

Ma scuzati ca scriu atat de dezordonat si fara sa leg paragrafele intre ele, fara coerenta, deoarece este o dihoromie(nu arhetipala) ce vreau sa zic-ce am de spus (stiu, suna foarte ciudat dar vorba aia, suntem buni la romana:>).

Deci de acum o sa incerce si Alinutza sa mai scrie pe blogu asta atata timp cat eu nu mai reusesc sa fac fata cu atatea cerinte , ah ce om ocupat sunt..da…N-AM NET:(( si is complexata. Ma pregatesc de o serie de conquiz saa ca va las pana dupa vacanta!. Mai vorbim(poate)

