Vad ca toti arata cum ajunge lumea la ei. Eu de ce nu.

  • cu sa te faci baiat cu muschi  ->mergi la sala
  • crescina e bun pt barbati? ->incearca si ai sa vezi
  • ce terbuie sa stie un baiat ->nu ma pune sa spun. dar e o idee buna de articol:-?
  • desenat de emo -> oh doamne nu. destul cu anime
  • caderea parului poate fi cauzata de mast -> oameni sunteti bolnavi
  • tratamente pentru acousticophobia ->succes in gasirea lor
  • mie foame si nu am ce manca ce fac? ->e bine sa te rogi, macar sa ai sufletul satul
  • inocent sexi ->aRrrr:>
  • exces de sebuum la barbati chelire ->draga, de obicei, odata cu chelia vin si banii. deci nu te ingrijora
  • misa hentai blog ->nup, nu aici:D
  • echipa de hanball 1 mai-ploiesti ->da ma, is pe locu I in grupa. Ce?
  • dacia 1310 desenata ->cine naiba ar vrea asa ceva?:|
  • crescina farmacii cu acest produs cu adr ->   aa…:-/
  • persoanele oraselului lenes -> si tie iti plac eh?:>
  • galati-lva -> ce sa zic? lumea ne vrea:X
  • cum se deseneaza o capra ->..a?…:|
  • teme de lucru la matematica clasa a5a -> se poate aranja:-? contra cost desigur
  • sexi bomba stiu ca ma doresti -> cred ca nu
  • http://www.dunarea-batrana.com -> ahoe otelar^:)^
  • ce zodie ii alex manelistu ->bou…eee..taur probabil
  • lucia wordpress ->lumea ma vrea:>
  • 92lucia -> it’s me:D
  • conversatie pe mess ->vrei sa te distrezi?
  • un om care deseneaza din pula->:|
  • vreau adidasi stabili 7 -> oh si eu. habar n-ai cat:X
  • fluier desenat in notepad ->n-am:|
  • vreau adidasi stabili->de asemenea
  • ce sint perversiunile sexuale?-categoris-> nup, nu aici
  • din ce cauza creste par pe tot corpu ->omu maimuta
  • nu am uitat sa ma joc->nici eu
  • turneu braila arbitri ->a fo un destept de clasa a 11-a. de ce?
  • jurnal melancolic despre noi-> oo, ce dragut:X
  • cate fire de par tre sa cada pe zi-> cate ai in cap?:))
