Nu stiu daca numai eu sau si voi aveti preferinte in ceea ce priveste id-urile de mess. Am prostul obicei ca daca id-ul tau suna „smecherasu_smecher_zeul_tovarasilor_mondialul_unicatul(si de lume invidiatul)_ speranta_femeilor” sau „pisicutza_frumusik_iubitica_papusica_RBD_mya_roberta_TH_rock4ev3r” sa nu vad butonu bn si sa dau ingnore. Si asta instant.

Alta problema. M-am saturat sa am aceeasi discutie cu toti tinerii in dezvoltare(a cutelor encefalului..[pentru ca toti stim ca un creier mic si cutat e mai bun decat unu cat un bebelus si neted]):

Eu:Buna, cine esti?

El:un bayath

Eu: clar, ignore

El: vai nu fi rea

Eu: hm, bn, nu dau ignore

El: cati ani ai?

eu:16, tu?

el: de unde esti?

eu: galati, tu?

el: ai o poza?

You currently appear offline to „el”

Am vazut ca pe multi ii inteleseaza „ce ar trebui sa stie baietii despre fete”. Uite asta e un lucru. Nu stiu daca ma enerveaza doar pe mine sau si pe celellalte fete dar cred ca sentimentul e generic. Cand te prezinti unei fete nu o intreba numai de ea si fi amabil si raspunde la intrebarile ei de asemenea. Daca cauti doar partener de facut chestii ciudate la web-cam poti sa incepi cu asta.

Cand incepeti conversatia, macar mintit cu o scuza plauzibila. Nu va mai dati toti bolnavi de alzheimer ca abea i-ai dat fetei add acum 3 secunde si deja ai uitat de unde ai id-ul? „Schimb de liste” sau „de pe hi5” suna deja penibil(si eu le foloseam,recunosc,  mai ales pe aia cu hi5. N-am zis niciodata „schimb de liste”). Este mult mai plauzibil sa zici „E de la un baiat/fata dar m-a rugat sa nu iti zic ca mi l-a dat el/ea”(si cu asta nici nu faci un pacat pt ca probabil nu minti.

Nu fac acum o teorie a Messengerului pentru ca nu este cazul. Este doar un exemplu.

De obicei sunt calma. Nu ma enerveaza cersetorii, tiganii, Romania, politicienii din Romania, sistemult din Romania(sau alte chestii de astea de oameni care considera ca sunt originali daca se contrazic). Ma enerveaza doar imbecilitatea si cei care nu coopereaza. Ma enerveaza cei care se simt superiori doar pentru ca mamaia si-a dat toata pensia sa ii ia nasturi de firma.

Apropo de „nu convine”

Leapsa aia de la proxy cu 73 de lucruri. Scuze frate da nu urasc 73 de lucruri.

1. Primu lucru pe care il urasc in momentu asta este Leapsa de la Proxy(alias Stefan) pentru ca el este un Jmecher(cu J ca in J,(ţ))  si pune leapsa cu cate stie el. Nu se gandeste ca eu sunt o fata iubitoare care nu uraste nimic?(bn..nu sunt. Era retoric)

2. ciocolata cu stafide

3. ciocolata amara

4. palinca, tuica, si toate derivatele

5. faptul ca daca euro scade nu scad si preturile in supermarket

6. clasa in care invat

7. calorimetria

8. ca nu am tus color la imprimanta

9. ca nu imi ia mama stabili de care vreau eu

10. ca nu am tragere de inima sa termin cartile pe care le incep

11.mingile adidas(ca aluneca)

12. redd’s

13. ora de fizica de azi(7 ianuarie 2009)

14. ca nu stiu de unde a scos stefan 73 de lucruri de zis

15. ca is prea indulgenta

16. ca ma razgandesc repede

17. ca ma apuca isteria

18. ca ma apuca paranoia

19.ca imi vars nervii aiurea

20. ca sigur nu o sa ajung la nationala la romana

21. adidasii pe care ii am acum(cn m-o fi pus sa o cred pe vanzatoare ca „se mai lasa”)

22. vanzatorii nelingusitori(frate: clientu tau, stapanu tau)

23. sa pice netu

24. sa vreau sa mai dorm

25. termenu de blogosfera. mi se pare asa de snob. nu stiu de ce

26. mustarul iute

27. placinta cu branza dulce

28.oamenii care imi spun sa mamanc tot din farfurie

29. CS-UL

30. sa ma deranjeze lumea cand am la sts „dnd”(da ma cica ca sa nu stau pe mess cand nu vreaus a fiu deranjata. Poate vreau sa vorbesc cu cineva anume caruia i-am lasat offline [si nu am dat mass cu „gogule nu te gasesc in lista”]si in graba mea de a face treaba pentru care nu vreau sa fiu deranjata, nu stau offline. Poate nu vad cand intra acel cineva)


