Era noapte si era aproape 11. Vine Robynstein asa triumfator si imi zice invaluit in pelerina: „Hey,Steel da „povesti” de domeniul.ro peste  care sa scrii povesti de-ale tale”

Am zis:”hm, de ce as vrea sa imi schimb casuta mea si sa imi car io toate toalele si cartile prafuite acolo?”

Ca poate am un garderobier sa ma viziteze zilnic si sa curete cartile de praf, si sa imi mareasca…numaru la pantofi? Nu stiu, dar am auzit in tara mea Romanica(.ro) ca cica e un domeniu in care se scriu bine tare basmele astea.

Si i-am zis lu Robystein:” pabibabum, dc nu!”

S-asa vreau sa-l rog pe domnu Steel sa ne dea si noua(mie ca e pluralu vorbitorului) un loc sa ne zicem povestioarele ca astora de la WordPress li se termina foile. Stii tu, criza, nu mai taie Bitzi.

Mna, domnu Steel, mai am un preten care vrea „casuta noua” in padurea cu alune Marian .

