Later edit : Stefaan. adica bebe meu. Copilasu meu. Sufletelu meu. (da ma e ala mic de 3 ani. fratele) nu stiu ce m-as fce fara el.

Azi m-am gandit sa scriu un post despre persoanele dragi din viata noastra si apoi sa le mentionez pe cele din viata mea si sa spun cate ceva despre fiecare.

Fiindca am paradontoza,
(Un „amic” al meu gandea)
Viata ta devine roza;
De cur ne te mai pot musca

Cu asta cred ca am cam cuprins ce inseamna prieteni pentru ca, nu-i asa, persoanele dragi ne sunt si prieteni(like d’oh).

Persoanele care imi dunt mie dragi:

Mama: Pentru oricine, asa e si pentru mine.

Bunicii: Parte din copilaria mea

(in ordinea aparitiei)

Cristina: Am cunoscut-o prin intermediul unei prietene din copilarie(Alexandra). Dupa aia nu am mai tinut legatura un an si ceva. Acum nu putem sa ne despartim:))

Alina: My first best friend. Si cand te gandesti ca ne-am imprietenit de la un simplu joc Sims:X si ca mergeam cu ea 200 de metri intr-o ora ca ne opream mereu la povesti.

Ioana: Teoretic o stiu de 10 ani. Practic din clasa a 6-a.

Antrenoarea: Chiar daca mi-o mai iau io si de astea, o respect si mi-e draga ca are grija de atatia copii si tine la noi atat de mult. Se daruieste total.

Colegele de echipa: Ba cu ele stau destul de mult. Vreau, nu vreau, tebuie sa imi fie dragi.

Si cam asa. Nu va intereseaza din viata mea personala:)) am inteles. Sa zic si din „bloggosfera”(ah doamne ce fel imi iese cuvantu asta din..tastatura. Parca il vomit. E asa de snob)

Razvan mi-e drag pt ca… cand vorbeste la telefon vorbeste prea repede si io raman ceva gen „:|” si zic doar „da..da, CE?”. Si imi mai e drag ca spune lucrurile pe bune.

Tavi mi-e drag ca termina toate jocurile si nu se supara cand ii zic sincer „da-ti foc!”. Deci daca mai termini un joc, „da-ti foc”!:))

Alecs mi-e drag ca ii e drag Cristinei. Si sincer mi se pare cel mai serios baiat de pe aici. Nu ii umbla mintea numai la prostii sau daca ii umbla nu e batut in cap sa le spuna.

Marian mi-e drag ca nu se supara(sau nu se suparA (la trecut) ) pe mine cand faceam vreo boacana sau…cand eram prea insistenta sau..nuj. Mi-e drag:D

UnBlogger mi-e drag ca nu stiu:-??(am vrut doar sa ii pun link). A, da. Mi-e drag ca numele lui abreviat, englezit iese iubi:X:)). E simpatic el asa de felu lui.

Adi mi-e drag ca e rocker:> si ca de la el iau muzica faina\m/d[^_^]b\m/

Lucian mi-e drag ca e el asa de gasca. Tza, sa-sa-salam, regheton, ban pe ban, zi-le!:))Glumeam.:P Prin felu lui de  a fi chiar daca zice cea mai mare tampenie din lume ma face sa rad. E tare haios:D

Stefan . Pe el il stiu de cel mai mult timp. L-am cunoscut pe… nu va zic unde(nu e hi5). Si in februarie daca nu vi te bat, da? E pracitc prietenu meu din „bloggosfera”(nu imi vine sa cred ca iar zic cuvantu asta) in care am incrdere.Mare incredere.

Mai era Blazzee(nu stiu daca mai are blogu). Nu stiu daca il stiti. Dar imi e drag ca e dus cu capu si ca ne certam din 20 in 20 de secunde si ca mereu cand intra pe mess(desi o face rar) am ce discuta cu el. Vezi bai Cosmine ca nu am uitat de tine>:D<(si app, el e cu adevarat rocker, nu vrajeala de asta alternativa si cacaturi. Rocker in adevaratu sens al cuvantului:)) )

Si daca am uitat pe cineva, ma scuzati. (Sau poate nu imi sunteti dragi sau pote n-am treaba cu voi sau poate mi-era lene sa va pun link) Mai completez si maine ca deja e 2 si mi somn. V-am pupat. pa:*






