De fapt e doar una si merita un post separat. E vorba de Alex portaru de la Constanta. Si nu ma intereseaza daca astia de la handball o sa inceapa cu mistouri de genu „aa..luciei ii plac baietii de la constanta” si etc(shtouri cu care de altfel m-am obisnuit).

El e persoana cu care ma inteleg cel mai bine. Si cand zic cel mai bine spun mai bine decat cu oricine. Imi pare rau ca e tocmai din Constanta. Va spun tuturor ca daca nu ar fi el cred ca as turba acum sau as fi emo sau as pune la suflet toate.

Si va spun ca omu asta are un sulfet atat de mare si merita atat de multe incat nici daca Dumnezeu i-ar da Pamantu nu ar fi de ajuns. E atat de destept, si binevoitor si sincer si..nu stiu cum sa il mai laud. El e omu care iti permite sa fi tu in preajma lui si omu care te lamureste si tii zice exact cine esti si cum esti fara sa ii fie frica, fara sa se ascunda. De la el am invata sa nu imi fie teama de mine si tot de la el stiu ca daca nu ai cum sa fi altcineva si,deci, daca nu esti tu nu esti nimeni. Alex e persoana perfecta pentru toti si cred ca daca ai sta sa il analizezi calumea ti-ai da seama ca se incadreaza perfect in decor, alaturi de oricine. Ceea ce il face special e ca e selectiv si stie unde sa se aseze desi se potriveste peste tot. Alex e mereu persoana potrivita la locul si momentul potrivit si mereu stie ce vrei sa zici. De aia nu trebuie sa spui prea multe ca el sa isi dea seama daca meriti sau nu efortul.

Imi pare rau ca nu l-am pus si in prima serie. Ii fac acum post separat pentru ca daca nu mi-ar pasa nu as fi facut nici macar un later edit la alalalt. Vreau sa vada toti ca el e cel mai bun prieten al meu.(ma rog..daca se poate zice asa)

V-am facut curiosi?V-as pune si poza si id-ul dar is geloasa ca e d0ar prietenu meu si nu vi-l dau si voua. Sac!

Acum mesaj direct!

Bai Alex nu stiu  ce m-as face fara tine sincer:)). Cred ca as muri de plictiseala, deznadejde, inhibitie. Cred ca as face cele mai stupide lucruri si cred ca nu mi-as da seama cat de enervanta sunt. Si stii ca imi place cel mai mult la tine ca esti deschis si ca ma faci sa am incredere in tine. Sper sa nu am prea multi prieteni ca tine pentru ca tu o sa imi fi de ajuns de acum incolo ceva timp. Si sper mai ales sa fi acolo ceva timp. Mult timp. Esente tari in sticlute mici:.>

