Va povestesc mai incolo cum a fost in turneu si am sa continuu mai incolo povestea. Recte->maine.

leapsa de la Crok(link la blogroll)

1. SUNT paranoica

2. AS VREA sa-mi pot lega sireturile cu o singura mana.
3. PASTREZ nimic. Cum prind arunc.
4. MI-AS DORI sa am 18, facultatea terminata, casa mea, bani care intra singuri in cont.
5. NU IMI PLACE (de fapt plac*) schimbarile.
6. MA TEM DEesec.
7. AUD prost. cu drapta. Trag repede curent.
8. IMI PARE RAU ca nu am case peste tot in tara.
9. IMI PLACE sa ma arunc pe sala. plonjoane si chestii de astea:D
10. NU SUNT proasta.
11. CANT cand nu ma aude lumea.
12. NICIODATA nu o sa inteleg baietii.
13. RAR ma dau cu capu de pereti
14. PLANG de cate ori am ocazia.
15. NU SUNT pitzi
16. NU IMI PLACE sa fiu stresata. Cred ca atunci cand nu am chef de vorba se vede de la sine.
17. SUNT CONFUZ cand cineva imi vorbeste despre fotbal. Fata mea chiar cere asta?
18. AM NEVOIE DE bani. Toti avem.
19. AR TREBUI sa imi gasesc ceva de facut. Sau macar o idee despre ce as vrea sa fac in viitor.
20. AS PUTEA sa imi gasesc un hobby.

