In primul rand nu stiu cum am ajuns aici, si as vrea sa-mi scuzati ineptiile. Lucia m-a lasat sa scriu pe al ei blog, si am profitat de aceasta minunata oportunitate :)) (nu ratez ocazia de a lua pana si degetul de la picior al cuiva daca mi se da) . EU sunt Alex, tipul mentionat anterior in postul „persoane dragi 2”. This is about me, spune-mi egocentric, egoist si infatuat, da… sunt toate astea plus inca ceva pe deasupra. Lucia a spus frumos de mine, este chiar cel mai frumos lucru pe care l-a spus cineva vreodata despre mine si as vrea sa-i multumesc. Fiind un prim post partea introductiva de pana acum poate fi sarita in caz de se grabeste cineva. As vrea sa ma leg de ceva ce a zis Lucia, daca nu esti cine esti…nu esti nimic. O iei ca atare dar te-ai gandit daca tu chiar esti cine esti cu adevarat? In ultimele 6 luni viata mea a luat o intorsatura foarte ciudata, si multe chestii care au aparut m-au coplesit…dar de-asta exista prieteni adevarati. Am realizat ca sunt ceea ce sunt si ce mi-am dorit dintotdeauna de fapt si asta numai celor din jurul meu. People come and go, some remain, but don’t worry about those in your past,there’s a reason they didn’ make it to the present! Nu stiu cati dintre voi pot striga sus si tare ca sunt ei intr-adevar. Am renuntat la felul de a ma purta frumos cu lumea, de a fi amabil, sunt asa cum sunt de fapt, total imposibil :). Am aruncat mastile si mi-am jurat ca de azi inainte n-am sa mai neg nimic. Si lucrurile vine de la sine, si toate inspre binele meu. You can give it a try, iti trebuie doar o revelatie, daca n-ai una… cumpara-ti. I am what I am!

ALEX 😀 (more to come)

