I’ve just seen a face,
I can’t forget the time or place
Where we just met
She’s just the girl for me
And I want all the world to see
We’ve met

De ce ne indragostim? Asta e intrebarea pe care mi-am pus-o de atatea ori si care o sa ma urmareasca probabil ca o umbra.

Inca nu imi pot explica dar am sa incerc. Oare ne indragostim pentru ca asa vrea Dumnezeu? El stie cel mai bine. Si daca stie atat de bine de ce nu a avut grija ca toti sa ne indragostim de persoana care trebuie? Sa nu credeti acum ca sunt indragostita. Chiar nu. Si nu mi-ar fi rusine sa recunosc asta. Dar nu stiu ce mi-a venit sa imi pun aceste intrebari.

Nu inteleg de ce Dumnezeu ne-a inzestrat cu libera alegere cand el e maestrul papusar care, ehem, trage „sforile” p-aici. Nu putea sa aiba grija sa fie toate asa cum trebuie, ca intr-un basm?

Revenind. De ce ne indragostim. Pai din punctul meu de vedere exista o clasificare. Ne indragostim de prieteni buni dar ramanem cu impresia ca e doar un atasament amical. Ne indragostim de persoane pe care abea le cunoastem pentru ca devin un mister pentru noi. Sau ne indragostim de cine chiar nu trebuie.

Prima categorie.

1Ne indragostim de prieteni buni dar ramanem cu impresia ca e doar un atasament amical

Acest tip de indragosteala se sfarseste cam trist. Ori va casatoriti ori se va rupe o prietenie. De aceea cei mai multi ezita sa ceara prietenia unui bun prieten din frica de a-l pierde. Sau majoritatea nu fac diferentaintre incredere si iubire. Sau poate si mai multi se lasa pacaliti de aceasta atasare si ii zic iubire.

2 Ne indragostim de persoane pe care abea le cunoastem pentru ca devin un mister pentru noi.

Asta este cazul tipic al relatiilor de maxim o luna. Nimic de comentat aici. Dupa ce se clarifica „misterul” decine clasa situatia,

3Sau ne indragostim de cine chiar nu trebuie.

Asta le cuprinde si pe cele „doo” de mai sus in oarecare masura dar cel mai mult e dragostea aia neimpartasita de se fac astia emo si Dumnezeu mai stie ce alte specii de mutanti.

Intrebarea mea este. De ce ne indragostim pana la urma? Iepurii nu se indragostesc. Ei doar perpetueaza specia. Mamifere suntem si noi. Ma rog. C’est la vie!

