-Nu,nu, nu!Nu inchide iar!Draga, asculta-ma!

– De ce te-as asculta? Nu vreau sa te mai aud niciodata! Esti un bou , boule!Ma intelegi? Esti un magar!

Tiiiit..tiiiit…tiiiit

Ţrrr…ţrrrr…ţrrrr

-Alo da?

-Deci daca nu ma asculti la telefon si imi mia inchizi o data jur ca imi car fundu de bou la tine la usa si, vre -nu vrei, trebuie sa ma asculti.

-Zi, dar repede. Am treaba.

– Honey draga nu inteleg de ce te-ai suparat atat de tare. Nu era decat o gluma sweet-heart. Iarta-ma. Sincer nu stiu ce a fost in capul meu. Nu m-am gandit ca o sa te superi asa de tare.

-Atat?

-Da. Adica crd ca da. Doar sper ca tu m-ai inte…

Tiiiit..tiiiit…tiiiit

El:”Oh doamne. Ce-am facut. Pff.. Paharul nu niciodata pe jumatate plin sau pe jumatate gol: este intotdeauna de 2 ori mai mult decat trebuie sa fie.Ma duc la ea”

Cioc-cioc.



-Oh, nu ma, iar tu?

Si intra fulgerator in camera o lua de mijloc si o impinse pana la perete. Si o saruta. La inceput ea se sforta. Nu vroia. Dar pana la urma, dupa cateva incercari nereusite, s-a lasat prada pradatorului. Si a ramas la ea.

Nu intotdeauna primim ceea ce vrem si mereu vrem ceea ce nu avem. Dar vai si amar cand primesti ce-ti doresti.



LA MULTI ANI ALEEEEEEX>:d<


Azi a jucat Oltchim cu Braila si a castigat. Ma asteptam. Am scris mai multe despre meci aici

