[bulina]

Mai intai am dat cel mai simplu test la geografie. Probabil iau 9 pentru ca de obicei trebuie sa fiu eu mai cu ghinion la treburi de astea.

[bulina]

Nu am facut religia ca ne schimba profu. Profu meu se face popa. La biologie profa a pregatit-o pe Elena si , deci si prin urmare, nu am facut nici bio. Info-> Conquiztador.

[bulina]

Am primit martisoare si flori si bomboane[mai ales „I Love Milka”. Baietii de la noi din clasa s-au vorbit] si am facut multe poze la ore mai ales la cea de sport:>. Cand fac rost va arat splendoarea de 10E in actiune.

[bulina]

Era sa ma prinda controlu pe autobuz. Dar am avut o teorie si un bulan ceresc. Cum mi-a zis si Ana care era cu mine :”Girl, I’m lucky like a bitch”:)) am lasat ghozdanu undeva mai in fata autobuzului si m-am dat cu 3 metri mai in spate. Cum vine controloarea, ma fac ca ma dezechilibrez si ma tin de ea.”Stati putin”, zic eu. Si apoi ma fac ca ma duc sa caut acel abonament pe 102. Norocul meu e ca imediat dupa ce i-am zis ca ma duc a prins pe cineva si i-a dus la cei doi politisti si a uitat de mine.

[bulina]

Si azi  am jucat fotbal:X.

[bulina]

Maine jucam intre licee handball cu Tecuciu:-J.

[bulina]

Acum ma gandesc sa imi aleg o formatie pentru leapsa de la Marian.

