1.Bine am revenit

2.Bine m’am regasit…

Ca ma tot intrebati in postul anterior, ce’i cu valu’ ala de fericire la mine? Poi cred ca e simplu. M’am indragostit. Nu stiu daca de cine trebuie, dar asta aflu pe parcurs. Mi’a darmat toate regulile si zidurile mele de” neimplicare intr’o relatie”. M’a facut sa vreau ceva ce nu imi mai doream, pt simplul fapt ca eram ferm convins ca n’am sa mai gasesc acel lucru. M’a facut sa am fluturii aia in stomac, care parca uneori sunt libelule-elefant. Cat am fost plecat la Buzau in turneu (Ne’am calificat la semifinal :D) m’a facut sa’mi fie dor, m’a facut sa simt nevoia de a fi strans in brate, m’a facut sa zambesc fara motiv. E inceputul, e inceputul frumos al altei vieti, alaturi de cineva care ma face sa visez din nou…

ALEX (Reloaded, Refreshed and Better) 😀

