mv5bota1mzg3njixnv5bml5banbnxkftztcwnzu2ntc5mq_v1_sx270_sy400_1

Film care merita vazut intr-un cinema de 8 martie asa cum am facut si eu.
–––
Desi cam previzibil. Am mers cu Adina si sa va zic cateva faze.
Noi am stat in fata si cei care aveau chef de…intels artele cinematografiei mai in spate. Se vede mai bine panarama panorama.
-Si acum sa vedem detectivul misterios!
-Dar cine e?
(Ioana: nu se stie: de aia e misterios)
Angelina:nu se stie: de aia e misterio
–––-
La un moment dat se stinge lumina. Unu din spate:”mai las-o asa ca am treaba!”
––––
Intra doi in sala fumand
Ioana: Asta e tigara de dupa?
––––
O panarama tot spargea baloane in sala. Sa-ti stea in cur!
–––-
Angelina:Macar atat mi-a mai ramas!
Politistu:”ce?”
(eu si Ioana:”Hope”)
Angelina:Hope!
–––-
Stiti filmele americane cand in fiecare biserica e un cor de ala de repeta un vers toata melodia pe voci diferite? Asa am facut noi. Eram ecoul protagonistei!
–––-
Acu serios vorbind! trebuie vazut! E inspirat din fapte reale si prezinta probleme adevarate.
http://www.imdb.com/title/tt0824747/

