Primita de la Bamb00cha .

trebuie sa enumar 14 lucruri despre mine : 7 adevarate si 7 false .Partea interesanta este ca voi trebuie sa ghiciti care dintre acestea sunt adevarate

1 Idolul meu este Thales din Milet.
2 Cea mai mare nota este 10.
3 Trebuia sa ma cheme Petronela.
4 Imi place sa pescuiesc.
5 Vreau sa fac facultatea in Bucuresti.
6 Imi place romana.
7 L-am vazut pe Karabatic.
8 Vreau sa ma mut la Targoviste dupa ce termin facultatea
9 Am avut pojar la 7 ani
10 As fi preferat sa fiu la filologie.
11 Imi place sa merg pe strada cu ghiozdanu in spate.
12 Invat la CNVA. Si sunt mandra de asta:>
13 Am cont in Elvetia.
14 Cand zic Elvetia ma gandesc la CIOCOLATA:X

Lui Razvan si Alex care scrie aici(a.k.a ALEX:d)


Am facut azi cu clasa un experiment si imi permit sa in pun aici. Sa se mandreasca toti.

Prin sute de nopti tacute

Dintre sute de catarge

Vis de vitejie, fala si mandrie

Ma ingana cantul unei dulce vlavii

Cand din stele auroase

Cum nu mai e nimica-n cer si pe pamant

Aud un glas

Cand amintirile-n trecut

Uneste-al vietii capat cu inceputul mortii

Vedeam ca-n vis al meu inger de paza

Dintr-un cerc cu alte stele, cu alte ramuri, cu alti zei

Asupra ei sa cada cu-ai ochilor tai stropi

Si-ti lasa-n suflet un amar

Vreau sa ma-nec de dulcea-nvapaiere

Cand minta ti se sfarma de visuri spumegand

A noastre inimi isi jurau

Eu nu mai cred nimic si n-am tarie

Ingerul iubirii mele, ingerul de pace

Cand stii ca visul acesta cu moarte se sfarseste

De ce pana mea ramane in cerneala ma intreb

Nu stii tu inger oare sa zbori

Venin si farmec port in suflet

Si idei cu altfel simple

Ea, un inger ce se roaga. El , un demon ce viseaza

O, vis ferice de iubire.

Care isi da seama despre ce experiment este vorba?(e un om precoce)

