Nu am sa ma scuz pentru ca nu am abordat in ultima vreme un subiect. De altfel in ultima vreme am abordat altceva. Un nou principiu. Nu ales de mine ci de dragii profesorii. Mai nou se poarta elevul autodidact. Doar de aia am primit de la dragul minister carti si alocatii. De altfel din cea alocatie nu iti poti cumpara nici o carte decenta. Apai …. orice altceva. Dar nu ma iau de asta pentru ca stau prost cu nervii.

Probabil colegii mei au observat ca in ultima vreme tip cam mult si sunt cam enervata. Este tocmai de la oboseala si stres. Ce stres poate avea un copil de 16 ani? Pai cand toti iti cer sa iei numai note mari, sa te duci la antrenament, sa ai grija de Stefan, sa iesi sa te plimbi dar sa fi acasa cand are oricine nevoie de tine, sa stai pana la 00:00 pe net dar sa fi in pat la 22:00. Destul de obositor sa tot impaci capra si varza. Ma simt ca un robotel. Abea astept sa se termine bateriile si sa nu mai pot de oboseala sa vad ce fac ceilalti.

M-a rugat colegutu meu drag Cosmin(link la blogroll) sa spun 10 lucruri pe care doresc sa le fac pana mor

1 Sa am casa mea

2 Sa am masina mea, familia mea

3 Sa am o fata si un baiat(baiatul mai mare decat fata)

4 Sa citesc 10 carti de placere si nu obligata de circumstante

5 Sa am afacerea mea sau un loc de munca bine platit

6 Sa iau 10 in teza la chimie si mate

7 Sa inteleg cum de lumea din jurul meu se schimba si eu nu(sau poate prea putin)

8 Sa mai ajung la un meci de-al lui Kiel

9 Sa am o casa la munte.

10 Sa termin facultatea cu bine.

