Ah, Doamne! Ma simt atat de bine! Sunt odihnita, revigorata, toate alea-alea… Ma simt ca si nou-nascuta. Stiti, netul chiar creeaza dependenta. Dar e un viciu de ala bun. Cand scapi de el te simti din prima mult mai bine. (La fel e treaba si cu telefonul) Incercati si voi. O saptamana fara net!

Ce am constatat eu?

1 Deja am inceput s scriu mai incet la tastatura. Ceea ce ma bucura. Ma simt mai putin obsedata de chestiuta asta. Care e de fapt ditamai hardughia. Ce l-as mai arunca dar mi-e ca mai am nevoie din cand in cand.(e vorba de PC aici)

2 Am inceput sa adorm la ore din plictiseala si nu din oboseala.Ceea ce iar e unu lucru bun pentru mine.

3 Am mai mult timp liber decat credeam. Temele deodata nu mai sunt asa de multe si de grele si acum char le fac. Unele. Nu de alta dar la mate nici nu ma gandesc sa pun pixu pe hartie.

4Romania e de cacat la fotbal. (Bravo Marica)

5 Sunt atatea seriale/filme  frumase la TV. Si majoritatea sunt de la 15:00 sau 19:00.

6 Am avut timp sa ma feresc de virusul gripal. Ca si asa clasa pare atat de goala ca zici ca e vacanta.

A fost o actiune la noi in liceu cu „ziua portilor deschise” sau ceva de genu cand s-a facut simulare de incendiu. Simularea a esuat. 12A-ul a iesit din clasa in 20 de minute. 😐

Si mia tre s apierdem inca o ora cu alta simulare de incendiu. Ce pacat.

p.s.: A FOST ZIUA LU FRATIMIU:x A facut 3 ani nazdravanu!:> Deja se vede diferenta. Si a primit un urs mai mare decat el.

apropo:>

Am mers si la meciul larvik-otelu galati. Am poze pe care nimeni nu le are:>Wanna see? Bet you do:> calitaea nu e prea buna pentru ca zoomul e mare. Intelegeti voi.

sa405527

(galeria Sud)

sa405551

(la salut)

In ceea ce priveste meciul, arbitraju mi s-a paurut de-a dreptul catastrofal. Adica Daciana clar nu merita rosu din prima. Am ramas oleaca socata. Oameni buni, sunt larvik. Nu au nevoie de ajutor sa castige cu Otelu. Lasati-ne macar  sa jucam. Never mind.

sa405598

