Lucia a ajuns in sfarsit la Constanta(Willkomen!) iar eu evident i’am facut un tur de oras(I really missed her>:D<).

In legatura cu titlul, yup, I think I am falling apart.

Sunt de vreo 2-3 luni intr’o relatie in care am investit mult, enorm de mult. Si aceleasi „depozite bancare”  s’au facut si de partea cealalta, asa ca am ajuns sa ne iubim. Partea proasta e ca se intampla ceva, and I don’t know what. Ceva se schimba, eu ma schimb. Pana acum m’am schimbat, asa cum a trebuit sa ne fie mai bine, mie si D.(sa’i spunem generic D.). Dar ma intreb cu ce rost? I mean, ne certam, like.. des.. like proseste..like nu ne vorbim aproximativ… 1-2 ora. Sunt mici dispute(mari prostii) din care iesim amandoi sifonati, sunt multele dushuri reci de care cica uneori e nevoie. Dar simt nevoia sa fiu incalzit, m’am saturat de ploi, nu sunt sado-masochist, m’am saturat sa mi se rupa in doua sufletul de fiecare data, m’am saturat sa fiu cel care trebuie sa inteleaga. Parca am discutat asta cu D., mi s’a spus ca trecem printr’o perioada mai grea, dar trebuie sa stick together, sa trecem si peste asta. Ok, fine, I love you, You love me, but why the hack can’t it be simple? Just as.. sa ne iubim, noi doi, fara filozofii, fara pretexte, sa nu iubim pentru ca vrem, sa ne iubim pentru a fi fericiti, sa’mi sacrific propriile dorinte doar ca tu sa mi le reinvetezi, apoi sa le indeplinesti.

Pot fara D., ash putea dar mi’ar fi greu, mi’ar fi greu sa mai tremur…mi’ar fi greu sa fiu eu.

ALEX 😀

