Dupa cum am zis … am fost la Constanta. Consider orasul asta ca fiind a II-a casa(dupa Galati). Pe langa faptul ca am iesit pe locul 3 si ca am luat medalie de bronz pe care nu o primesc, vreau sa va spun ca m-am simtit foarte bine.

Alex mi-a oferit un tur de oras. Am vazut Citi Park(cel mai mare mall din Cta). Am mers pe terasa la KFC unde privelistea este absolut superba. Am stat si pe marginea lacului. Am mers si in Tomis Mall, am vazut o petrecere pentru copii, mi-am amintit ca vreai sa vad filmul ala „17 again”. Am invatat 3 trasee de autobuz(51, 100 si 100C). Am cunoscut persoane foarte de treaba si am invatat multe. (sau am tras eu prea multe concluzii)

Am intrat si in mare pentru prima oara anul acesta.

Acum vestea proasta este ca am cam primit un umar in gura si am un dinte dizlocat:O. Asta e:)

In incheiere…Empire Of The Sun – Walking On A Dream

