… ca va anunt:”Oficial i’m back”. Am rezolvat problema cu internetul si se anunta o revenire treptata. M-am dezobisnuit sa mai scriu pe blog dar astept sa revina acea „sete” de exprimare. Pana atunci o sa reincep a-mi cauta un centru de interes.

Vad ca foarte multe s-au schimbat pe aici in lipsa mea. Chiar si persoanele insele s-au schimbat, nu numai blogurile lor. Unii au devenit obsedati de aceasta lume virtuala pe cand altii s-au detasat(mai mult sau mai putin). E drept. Era nevoie de progres/regres. Monotonia rapeste ce e mai frumos din viata.

Pot spune ca pauza asta mi-a facut foarte bine. Am mai iesit si eu din casa. Era si cazu. Am mai cunoscut oameni noi. Am mai renuntat la idei preconcepute. Mi-am dat seama ca unii pe care ii credeam  reci si cu nasul pe sus sunt de fapt de treaba. Dupa cum am mai zis, am renuntat la a judeca oamenii dupa faptele lor in conjuncturi straine mie sau dupa ce sunt.  De acum judec doar unilateral, iau in calcul doar evenimentele la care iau parte.

