Acum a venit randul meu sa va pun intrebari. Nu am de gand sa va explic nimic; nu am de gand sa scriu teoria chibritului sau sa prezint Pagini Aurii in varianta detaliata. Dupa cum toata lumea(care citeste ce scriu eu) stie deja, am un frate de 3 ani(sa-mi traiasca, stiu). Cu toate astea, am o dilema. Am auzit tot felul de metode de educare si de a-l face sa inteleaga ca trebuie sa asculte.

Varianta cu pedeapsa La fratele meu nu merge decat in cazul cu mancarea. In rest, daca sparge ceva, nu il pot pedepsi sa stea locului sau sa stea n pat sau lucruri asemanatoare. Pleaca imediat de acolosi daca il tin cu forta incepe sa planga pana isi scuipa plamanii.

Varianta cu bataia Se stie ca mai bine sa iti atingi copiii cand sunt mici ca sa nu o faci cand sunt mari. Si totusi fratele meu a devenit si el relativ violent. Mai ales dupa ce se uita la Power Rangers, isi „activeaza ciocanul” sirupe tot prin casa.

Astept si eu un sfat pentru ca nu mai stiu ce sa fac si mi-e sa nu aiba urmari in viitor.


Ador sa ma duc la scoala doar ca sa am de unde veni. Tu nu? Imi place la nebunie sa treaca ora in care fiecare profesor ne povesteste ce o sa facem la anu. Abea astept sa vina clasa a 11-a si fiecare profesor sa repete ce a spus la sfarsitul clasei a 10-a. Scoala a devenit un loc unde copiii nici nu mai au chef sa joace baschet(ceea ce in LVA este un lucru foarte ciudat). Sa scoata careva becu ala cu incandescenta de pe cer ca mi-e cald si ma dor ochii de la atata lumina. Pe caldura asta e inuman sa iti lasi si cainele afara. Faceti ceva oameni buni:))

