Anii terc asa usor acum (si parca tot nu mai fac o data 18). Aproape a mai trecut un an de scoala. S-a sfarsit si clasa a 10-a. Nu pot sa zic ca am realizat ceva fenomenal sau ca am facut ceva iesit din comun anul asta. Tot in de radere am luat sistemul educational, tot monoton si programat am invatat si la fel am uitat.  Aceiasi colegi cu aceleasi glume. Aceleasi personalitati, aceleasi asteptari luate doar la un nivel mai jos.

Suntem tot oamenii aia paranoici, tot babele alea barfitoare, tot misoginii aia intepati. Tot raul iese din noi doar ca deh, proportional cu varsta.

DAR…VINE VARAAA!

De ochii tuturor azi fugim, evadam, ne lungim orizontul si fugim, ne jucam, ne purtam spre luna si stele si soare, ascultam pe racoare aria de inserare.

Hai sa ne testam limitele si sa impingem dincolo de ele. Vreau sa scap de complexe. Vreau sa gandesc liber. Vara asta am sa invat sa spun „Nu!”. O sa o tin intr-un tetanos complet. Gata cu pauzele. Keep going pana la epuizare. Scoala s-a terminat. Nu mai am pentru ce sa ma pastrez. Maine nu trebuie sa ma trezesc devreme.

Sunt de acord cu voi ca acum scriu numai non-sensuri. Dar pentru mine au sens.  Mereu pentru mine non-sensurile au sens.

Vamos a la playa.
A mi me gusta bailar
el ritmo de la noche,
sounds of fiesta …

