Dupa cum am mai spus, si am repetat cu insistenta, si e logic: timpul a trecut. Am crescut. Acum vorbesc in numele generatiei mele.

Majoritatea am inceput sa ne coacem la minte. Daca se observa, majoritatea incep sa se gandeasca la viitor: sa se intrebe:”Eu ce fac dupa ce termin liceul?„.

Eu una fac parte din marea majoritate a oamenilor care isi doresc sa faca bani si sa ajunga pe picioarle lor. Sincer detest scursurile care doresc , cand se fac mari, sa se faca neveste de miliardari in pesos. Daca te uiti in jurul tau, toti incearca sa se angajeze undeva. Fie ca sunt chelneri, impart pliante, ajuta firme producatoare de antivirusi, s-au facut reprezentati pentru firme de cosmetica, majoritatea se indreapta spre independenta. Eu una am ajutat, in semestrul al 2-lea, un baiat cu matematica. Nu vroia sa il ajut decat la cateva teme si sa ia nota acceptabila in teza.

De acum de la noi, cei mari, viitorul Romaniei in ceea ce priveste urmatorii 20-30 de ani, se cere intelect superior. Suntem generatia IT, CS, WOW(etc.) sau cum vrei tu sa ii spui. S-a investit mult in noi. S-au investit vorbe urate, critici, neincredere. Cand vorbeau despre  viitorul tari se refereau la generatia 2000. Eu una nu vreau sa se sara peste noi, sa fim cocalarii Europei. Consider, si cred ca sunteti de acord cu mine, ca putem mult mai mult decat vorbe. Eu una, la anu, imi propun sa excelez la orice treama ma inham. Si vreausa fac asta la Limba si literatura romana, fizica si sport. Probabil, dar doar poate, si chimie. Si cand spun excelez, ma refer nu la olimpiade, ci, macar la scoala, sa fiu printre cei mai buni din clasa.

Cum eu numar anii in ani scolari/competitionali, sper ca la anu sa fiu, daca nu mai buna decat altii, macar, in fiecare zi, mai buna decat mine. Si asta pentru ca eu cred in viitorul meu si in viitorul generatiei mele, sunt o optimista. Vad dincolo de buruieni niste minti luminate care promit. Si, vorba aia, decat putin si prost, mai bine mult si bun.

