…in care veti gasi numai copii. Pentru ca, dupa cum stiti, sunt o persoana optimista si pentru ca sunt prietena cu zana anotimpurilor, m-am hotarat ca scriu un articol despre AZI, 1 iunie.

Mi-am zis „Ce atata scoala?” si am mers cu Oana de la 9B sa arbitram o cupa de handball la fosta ei scoala generala. Meciuri intre scolile 25,22,43,19(parca). Castigatare a iesit echipa gazda, scoala 25. A fost o zi a copiilor petrecuta printre copii(mai mult sau mai putin amabili).

1 iunie este menit sa aduca bucurie in sufletele tuturor celor care inca au de luat amenzile pe jumatate(inclusiv eu). Sunt un copil. Poti fi copil la orice varsta. Ideea e de a pastra aceasta perioada in interiorul tau. nNu sa o si manifesti. A fi copil nu inseamna sa te alinti ca o mata(pisica) in calduri.

Definitia mea: A fi copil inseamna sa privesti lumea in mod realist si totusi sa gasesti, printre greutatile si responsabilitatile evidente, puterea sa ridici cu naivitate capul si sa te joci, sa razi, sa glumesti.

Am sa il las si pe fratele meu sa contribuie acum, de ziua lui, la un articol de-al meu:

AtjgggjgjstjgkjhkhjjgfjgjfjyktjgyhyjhghhjYdkdfjfrkglltlllylhltofngkfhkujuiko-LH

KFKDIGBFJGMMGKGFGFGFLFKMGFFFFKGKTKKTYYKYUKLTKUKKUKI7K7L

Atat. Ii ajunge deocamdata. Ce-i drept, are perspectiva. A descoperit singur Caps Lock. Prin asta nu am vrut sa il copiez pe Mircea Nedelciu in „Tratament fabulatoriu” ci am dorit sa evidentiez nevoia de exprimare a copiilor.

Motto-ul zilei: Merita sa asculti.


