Daca ar fi toti oamenii ca mine, fara sincera modestie, poate as putea avea incredere in macar 5%dintre cunoscuti. Dar asa, am devenit sceptica, paranoica.

Mai bine 1% munca a 1000 de oameni decat 100% munca ta. Probabil nu ma implic la scoala in toate proiectele sau prezentarile dar in rest, m-am saturat sa fac numai eu toata treaba. M-am saturat sa am numai eu grija de ala mic, m-am saturat sa stau cu frica in san daca vine cineva acasa si nu e curat, m-am saturat sa iau ordine in timp ce altii dorm cu spume la gura. Dar nu am ce sa fac decat sa astept sa ajung la casa mea. Nu mai am incredere in multi dintre cei apropiati si asta ma indeamna sa fac lucrurile de una singura. O sa ajung o baba tare harca. Sa va manance sa va lasati copii sa se joace cu mingea in fata blocului meu ca o sa fiu mai ceva decat baba aia din Kid vs. Kat .

Am invatat sa :

-Nu mai las banii pe mana cheltuitorilor

-Nu mai am incredere ca „problema se rezolva” chiar daca ei spun ca s-a rezolvat deja. De acum a sa cer si dovezi.

– Nu am sa mai fiu persoana care spune: „Lasa ca fac eu, tu odihneste-te. Poate esti obosita”. Duc in spate 7 ore de scoala pe zi+antrenament+drumuri. Si eu sunt obosita.

Motto-ul zilei: Don’t worry! Be happy!(asta da autosugestie, nu?)

940

