Voi fi destul de succinta in ceea ce priveste prezentarea pentru ca,nu-i asa, ce e de prezentat atat de mult?

Tu stii cum se zice in greceste la calamar?

Calamar

Da! E Magic FM. Imi place pentru ca da muzica buna(adica muzica pe care eu o consider buna). Difuzeaza muzica din anii 70-80-90, soft-music cum spun ei. De asemenea imi place ca au serii de 12 melodi neintrerupte de publicitate. Inainte trebuia sa schimb postul(de radio) din 5 in 5 minute. Acum pot sta linistita cate jumatate de ora (exact cat dureaza drumul catre scoala).

M-am plictisit sa ascult „muzica mea” pe drum asa ca prefer, in loc sa ocup memoria telfonului cu enspe mii de melodii, sa ascult Magic FM.

In plus, imi place si reclama de care am pomenit la inceput. E tare simpatica. Daca te-am facut curios , daca te-ai saturat de aceeasi muzica mereu si mai ales daca ti-e dor de muzica buna, doar trebuie sa asculti Magic FM (pt download e botonul cela cu „asculta live”:D)

Cat despre ultimul concurs de pe Magic FM:

MAGIC HOLIDAY Fie criza cat de grea, cu Hrubaru vezi Grecia!

Inscrie-te la concurs, fii pregatit sa raspunzi la intrebarea lui Cristian Hrubaru din fiecare dimineata si castigi:

– de luni pana joi un premiu de vacanta
– vineri – o excursie in Grecia pentru doua persoane.

Asculta Magic Fm!

Inscrieri aici .

