Presupun ca majoritatea stiu ca un baiat are voie sa se insoare incepand cu varsta de 18 ani si o fata se poate marita de la varsta  de 16 ani. Desigur, fata trebuie sa sustina niste teste prin care sa se dovedeasca apta pentru a creste un copil. Nelamurirea mea este de ce s-a impus aceasta lege cand este evident faptul ca multi(foarte multi) minori se descurca mai bine cu banii decat adultii, sunt mai logici in gandire, mai apti sa decida pentru viitorul lor.

Si nelamurirea mea se extinde. De ce, de exemplu, eu nu pot sa fac un abonament pe numele meu? M-am interesat de un abonament la C******e. Era ceva gen 35 lei pe luna cu foarte multe minute incluse. Nu mai stiu exact cat e alocatia acum. Ultima oara cand am verificat era 40. Deci da, puteam sa imi permit acel abonament. Avand in vedere ca erau 150 de minute nationale, 1000 in retea si 1000 de SMS-uri, puteam sa ma incadrez(nu sunt centrala telefonica ,sa stiti). Vroiam sa fac abonamentu’ ala ca sa nu fie nevoie sa mai depind de altii. Dar nu! De ce? Pentru ca sunt minora. Bun… si daca imi permit?Tot nu. Era vorba doar de un abonament de 35 de lei…nu de credit de milioane la banca .

Ne cer sa fim responsabili dar ne trateaza ca pe niste bebelusi.

