Imi povestea Adina o conversatie de-a ei cu o ruda. Conversatia suna cam asa:

-Unde vrei sa dai dupa liceu?

-la facultate./:)

Ei bine, eu vreau sa dau la Academia de Politie . Majoritatea imi pun intrebari de genul „Chiar vrei sa umbli in uniforma toata viata ta?”,”Nu vrei sa ai viata de student?”, etc.

Eu una, ca de obicei, vad partea plina a paharului.

1. Chiar daca majoritatea injura politistii , in fata lor nu stiu care om cu scaun la cap nu ia pozitia „drepti”. Cand vezi un politist pe strada, uniforma impune respect.

2. Academia dureaza 3 ani  fata de medicina. De la Academie sunt cele mai mari sanse sa imi gasesc imediat loc de munca.

3. Salariul nu este chiar mic . Difera.

4 E drept ca regimul e destul de strict si ca nu o sa am „viata de student”. Dar terbuie sa ma gandesc la viitorul meu si altceva care sa mi se potriveasca inca nu imi vine in minte.

5 Probele sportive le iau. Ramane de vazut la medicale si la istorie.

Mai aveti vreun argument de ce sa ma duc/sa nu ma duc la academie ?Pentru ca eu aici vreau.

