Mi-e lene sa mai caut alt titlu. Lepsa primita de la Serginho .

De un an si ceva sunt tot pe blogul asta. Nu am mai avut alte tentative. Dorinta de a scrie a fost „insuflata” de profesoara de romana pentru ca este tipul de om care te lasa pe tine sa muncesti si astfel iti sporeste creativitatea. Oare de asta 7 dintre colegii mei au bloguri? Probabil.  Incercasem sa scriu acasa , pe foi, dar nu aveam nici o satisfactie. Asa ca am incercat sa schimb putin suportul cu cel electronic. Si am vazut ca imi place blogul.

Ma uitam zilele astea la primele posturi in care inca eram contaminata de fenomene de genul asta. Scapam in posturi multe „sh”,”tz”,”k”,”…”. Era atat de greu de citit. Doamne! Ma apuca rasul.

Pe scurt pentru cei care nu au inteles: mi-am facut blogul pentru a scrie (ceea ce faceam si inainte pe hartie), si pentru a imbina utilul cu placutul(adica nu scriu doar pentru mine si micul meu univers ).

Mai departe la…Lucian , Cosmin si Puiu .

