Ma uitam la articolul lui Serginho despre blogroll si cum face el curatenie si…mai bine cititi postul lui pentru ca nu e cazul sa il reiau. Si ma gandeam ce inseamna pentru mine blogroll pentru ca eu nu le vad ca simple parteneriate.

Mi-am dat seama ca sunt bloguri pe care nu le mai citesc si, deci, le tin degeaba in blogroll. M-a pus pe ganduri afirmatia lui cum ca „nu vă mai interesaţi şi de blogul meu, adică nu intraţi deloc să vedeţi măcar dacă am făcut ceva schimbări. La început vă interesaţi de blog până accept parteneriate apoi CIAO!”.

Sunt cateva bloguri pe care le-am adaugat doar pentru ca imi place sa le citesc si pentru ca merita citite si de altii.Nu, nu am scos ochii nimanui, si nici nu am lasat un comment de genul „ai aterizat in blogroll la mine si sper sa ma adaugi si tu cat de curand”. De altfel m-ar mira ca au si observat ca sunt acolo.

Altele le-am adaugat din respect (cum ar fi unele ale colegilor).

Altele pentru ca au venit unii cu link-exchange. Nu stau mult sa ma gandesc cand cineva imi cere asta pentru ca nu ma doare mana sa mai pun un link acolo. Dar m-a pus pe ganduri articolul mentionat mai sus si mi-am dat seama ca e lipsa de respect sa faci asa ceva.

Ma bucura de exemplu cand mai da add careva si spune „Hei, am laut id-ul de pe blog si vroiam sa discutam pentru ca pari o persoana de treaba”.  Cand incepe „Schimb de linkuri?” imi taie tot elanul si mi-e oarecum rusine sa refuz pentru ca am obraz. Dar voi incepe sa ma gandesc la caracterele ce trebuiesc cladite  si am  sa mai spun si nu. Cand nu o sa castigati alegerile prezidentiale  si nu o sa plangeti ma voi simti mai impacata cu mine pentru ca am contribuit la formarea ta ca roman nesimtit ce trebuie sa fii. Si totusi…  Nesatulilor! De acum care mai vrea, sa zica mai intai „Ce crezi despre blogul meu?” si   o sa ramana la latitudinea mea daca adaug sau nu.

