Zic de Puya cand a spus ca Romania e undeva in Balcani. Nu ca Romania ar fi tara carpato-danubiano-pontica, dar ah-şăş! Dude, ploua non-stop. Daca mai ploua mult o sa inceapa sa imi placa ploaia (si stim bine ca mie NU imi place ploaia) .Parca avem climat ecuatorial. Dimineata e soare si seara e furtuna.  Oarecum e bine ca ploua pentru ca si asa au oprit astia de la Apaterm iar apa calda,iar o luna.

Si chiar asta vroiam sa intreb: De ce se opreste in fiecare an, in fiecare vara, apa calda(la unii chiar si apa rece) timp de o luna de zile? Si de ce tocmai vara cand, vorba aia, se mai spala omu’? Probabil ca se fac reparatii la tevi dar…in fiecare an? Si cu toate astea , pe parcurs, tot se mai opreste apa 1-2 saptamani la 5 luni ca se fac revizii.

In mintea mea diabolica se concepe o schema foarte complicata cum ca aia de la Apaterm au un blogger infiltrat p-aci si care e pus sa faca trafic din posturi de genul „oameni buni spalati-va ca pute in autobuz”. Cum pusca mea sa nu puta daca aia  inchid apa din 3 in 3 zile. Eu una am cam racit si mi-e rau pentru ca de ceva vreme incoace, in lenea mea caracteristica, fac baie cu apa rece. Am ajuns sa adorm la 9 si asta  nu de oboseala. Si e bine-cunoscuta sensibilitatea fetelor ,*ahem*, in anumite momente. Bunicu deja s-a obisnuit cu mine pe la el din 3 in 3 zile pentru ca el are apa calda si ma spal pe cap acolo.  Vreau apa calda, atat cer. Vreau prea mult? Nu am cerut boiler si nici centrala. Ma duc sa mai verific o data la baie daca nu cumva intre timp mi-au fost ascultate rugaciunile.

