Vreau sa vorbesc despre lucruri care nu se fac intr-un colectiv care se doreste a fi unit. In categoria acestea intra grupul de prieteni, colegii de clasa, colegii de echipa, familia. Sper ca in urma acestui articol sa se simta cine trebuie sa se simta pentru ca evident voi trata subiectul pe ocolite.

Am sa incep cu furatul banilor. Da, mi s-a intamplat si mie si s-a intamplat multora sa le lipseasca banii. Nu spun ca mi-au lipsit multi pentru ca in gneral nu umblu cu multi bani la mine, dar au fost cazuri in care au lipsit bani  si chiar milioane. Tine de educatie. Eu una nu as mai putea ridica capul in fata persoanei respective dupa o asemenea fapta. De fapt, nu tine de educatie ci de nesimtire.Unii au prea multa.  Se spune „cere si ti se va da”. „Bufetul suedez”  nu mai e un trend.

Apoi ramane injuratul. Suntem oameni, ce ne pasa, nu? E doar o gluma. Mai facem un apropo, mai glumim. Un „vaco”,”idioato”,”m*-*a” dar totul are limita. Nu avem aceeasi mama iar daca o avem, te zic lu’ mama! Una e oleaca de sarcasm/ironie  si alta e sa imi umpli frigiderul.Imi mai umpli frigiderul-> iti umflu ochiul. Stiti voi, in fizica este principiul actiunii si reactiunii.  Sa fim civilizati totusi!

De asemenea de prost gust sunt apelurile si mesajele cu numar privat. Am patit si eu cand eram la Buzau in turneu  (nu-i asa Simona?:-w) si nu numai.Oricum, gluma Simonei a fost amuzanta. Mai ales cum isi ascundea ea telefonul cand am intrat la ea in camera.  Am facut si eu farse de genul asta dar cand eram in clasa a 7-a dragilor. Maturizati-va! In plus pe unele persoane le poate speria lucrul asta. Si vai s-amar daca se afla ca ai fost tu. E si mai grav cand nu suni si spui „Vezi ca iti fuge frigiderul” ci incepi sa faci amenintari sau incepi sa spui „Hai, nu ne intalnim si noi?:>”. Nu de alta dar candva o sa te intalneasca si o sa primesti ce ai cautat.

Mai sunt glume de genul capsatului sacosii in care iti ti echipamentul pentru sport sau lipitul foilor la caiet, dar acestea sunt relativ nevinovate.

