…acesta nu este un articol ci este un anunt! Nu am copil! Minorul in varsta de 3 ani pe care il vedeti in preajma mea este fratele meu. Dragi babe, nu ma mai sfatuiti sa ii fac copilului bursa de studiu. EU NICI NU AM TRMINAT LICEUL. Nu am salariu pe care sa il dau pe o bursa de studiu. Nu am salariu DELOC!

Dragi baieti : nu sunt o panarama care a nascut la 13 ani. Nu eram beata cand l-am conceput pentru ca nu eu l-am conceput. Asa ca nu va mai uitati la mine ca si cum as fi o c***a imorala pentru ca nu sunt. Nu am copil.

Odata ce am lamurit ca NU AM COPIL, pot spune ca  titlul nu este pus doar asa…sa mearga cu continuarea anuntului care s-a transformat (ha-ha, nu-i asa?) intr-un articol. Vroiam sa vorbesc despre cupluri (care pot avea copil asa cum eu NU am) Scuze ca insist dar vreau sa fie treaba clara.

Da, dragostea e oarba! Asta nu inseamna ca ceilalti din jur nu se pot uita la aspectul vostru fizic si nu pot vedea daca va potriviti sau nu.


El potrivit de gras, ea potrivit de grasa => cea mai buna alegere. Sunteti cuplu bine structurat din punct de vedere corporal.

El gras, ea slaba (aici nu conteaza daca ea e potrivit de grasa. Pe langa el se vede slaba) => Aer protector din partea lui iar burta este generic numita „protectia muncii”. Puteti sa stati impreuna in continuare. Been there, done that:-??.

El slab, ea grasa=> se completeaza cu situatia el cocalar, ea rockerita. No way! Tipu, stim ca esti masochist dar incearca trasul pe roata pentru ca veifi mai apreciat pentru asta. Si daca chiar o iubesti, mai pune pe tine. Se poate nu sa fie ea prea grasa ci sa fi tu anorexic. Evident aici vorbeam de cazul in care el e „pele si os” iar la ea se revarsa sunca peste sunca peste sunca peste sunca  (cuz’ this is a re-re-re-re-mix:|). Stan si Bran e un cliseu.

El slab, ea slaba =>Doua bete infipte-n fund. Acum nu ca am ceva dar sa va tineti de mana cand e briza, ok?

El gras, ea grasa=> kind of cute. Imi place sa ii vad pe strada cum merg amandoi asa…fluffy. Evident sa fie imbracati cu bun-gust. Va iubeeesc!

A se preciza:

-am prezentat cazurile extreme si deochiate (alea de te fac sa intorci capul pe strada de ras )

-primul si ultimul caz sunt repere

-mesajul principal este ca NU AM COPIL

