Cred ca am intrat intr-o perioada de menopauza temporara(stiu ca suna idiot) stagnare a imaginatiei. Am o totala lipsa de interes fata de orice subiect abordabil. Cred ca o sa iau o pauza pana la urmatorul val de inspiratie pentru ca nu vreau sa imi bat joc de voi scriind articole de-amboulea .  Welcome to the Hotel „Lack of  Imagination”! Poate americani-s de vina. Pana atunci las „praf de stele pe urmele mele” si va spun „La revedere”(probabil maine o sa am chef de scris articole…asta asa… sa imi faca destinul in ciuda)

In alta ordine de idei, astazi este Sfantul Ilie.

Sfantul Ilie

– nu se lucreaza de teama pagubelor (traznete, ploaie, grindina).

– il cinstesc mai ales cojocarii, stuparii – se reteaza stupii, se duc faguri si mere la biserica spre binecuvantare si se impart de pomana.

– se culeg in zori plante de leac stropite cu sange de cocos taiat deasupra lor.

– se duc berbecii la berbecar.

– daca tuna vor fi merele si alunele viermanoase; daca ploua, va ploua 20 de zile.

– se tine „Targul de fete de pe Muntele Gaina” din jud. Alba.

