Am de adus în prim-plan 4 bulinuțe.

[bulina 1]

Alaltăieri mergeam cu autobuzul crezând că nu e controlul. No shit? Era! Eu nu aveam nici o treabă, stăteam cu căștile în urechi, mă bucuram de excursia de juma’ de oră(de la Parcu’ CFR până în 19 pentru cunoscători). Vine tanti: „Bună ziua! Biletul sau abonamentul”. Eu:”Știți…vedeți…c-o fi,c-o păți” . Ea: ” 8-| Dă-mi un leu și îți dau eu bilet”

Vreau să zic „Merci!” celei mai dulci controloare blonde existente!

[bulina 2]

De câteva zile încoace mi-am gasit nașul la Pool pe mess => Luca (care apropo și-a schimbat tema și acum arată muuult mai bine(Dar nu mai bine decât JT). Check it!)

[bulină 3]

De asemenea, din câte vedeţi, am aveam header nou cu ajutorul lui Sergiu(care de curând s-a mutat pe domeniu .info). Vreau să îi mulţumesc pe această cale pentru că a făcut o treabă bună.

[bulina 4]

Se poate numi, în mod sarcastic, noroc faptul că am început anternamentele pe plajă și mâine am să număr EXACT câte trepte am de urcat după un anternament de acomodare(sunt în jur de 200..cred). Noi mereu ne acomodăm. Acomodarea se termină la noi când încep seriile de 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1 ture de plajă. Un alt lucru care mă enervează este că oamenii care vin să se bronzeze își pun chestiutele fix pe marginepe unde alergăm noi(și e umbră) și nu pe mijloc pe unde nu alergăm noi(și e soare). De ce să vi la plajă și să stai la umbră? Dacă vrei umbră te duci în parc (așa cum fac eu).
Și mai mare noroc este faptul că eu nu îmi găsesc costumul de baie. Mă duc în căutare de comori. Vă pup.

